Dieta cu cereale

Iata o dieta cu multe beneficii asupra organismului. Pe langa faptul ca vei slabi considerabil in doar cateva zile, iti vei imbunatati digestia, iti vei accelera metabolismul, iti da o stare de bine, te protejeaza impotriva afectiunilor cardiace si iti ofera multa energie. Dieta cu cereale este recomandata persoanelor care doresc sa slabeasca mult, in timp scurt, si care pot suporta o dieta hipocalorica.

Sa vedem si meniul!

Ziua 1 – boabe de grau

Fierbe 180 g de grau macinat cu 750 ml apa, timp de 20 de minute. Dupa ce este gata, il imparti in trei portii egale si-l consumi pe parcursul zilei.

Mic dejun – o portie de grau fiert in care adaugi 600 ml lapte.

Pranz – fierbi o bucata de praz in supa de legume, iar cand este gata, adaugi portia de grau.

Cina – amesteci ultima portie de grau cu iaurt.

Ziua 2 – mei

La foc mic, fierbi 180 gr de mei cu 750 ml apa, timp de 40 de minute. Imparti compozitia in 3 portii si le consumi astfel:

Mic dejun – adaugi peste prima portie 800 ml lapte.

Pranz – faci un piure de legume peste care pui a doua portie de mei, patrunjel tocat si chimen.

Cina – in a treia portie de mei fiert razi un mar, pui zeama de la o lamaie si indulcesti cu zaharina.

Ziua 3 – ovaz

Ai nevoie de 170 gr de ovaz peste care pui o ceasca de apa fiarta. Lasa la fiert, la foc mic, 10 minute. Cand este gata, imparte ovazul in 3 portii egale.

Mic dejun – torni peste prima portie 800 ml lapte.

Pranz – pui a doua portie de ovaz in zeama de legume fierbinte si adaugi ghimibr, usturoi si patrunjel.

Cina – amesteci 80 g de branza degresata cu 3 linguri de lapte si un varf de cutit de cacao. Peste aceasta compozitie pui a treia portie de ovaz.

Ziua 4 – orez

Fierbi 140 g de orez brun, 30 de minute. Intre timp, inabusi 500 g de mere taiate felii cu un pic de apa. Cand este gata orezul, il amesteci cu merele, adaugi un pic de suc de lamaie si zaharina.Aceasta portie se imparte in trei parti egale si se mananca la mic dejun, pranz si cina.

Ziua 5 – orz

Ai nevoie de 180 g de orz integral pe care-l fierbi in 750 ml apa, 20 de minute, la foc mic. Portia o imparti in trei.

Mic dejun – torni peste prima portie 800 ml lapte.

Pranz- fierbi o bucata de praz in supa de legume, iar cand este gata, adaugi portia de orz si piper negru.

Cina– amesteci portia a treia cu suc de portocale, 3 linguri de lapte si indulcitor.

Ziua 6 – hrisca

Torni 250 ml apa peste 180 g hrisca si fierbi 10 minute. Lasi capacul peste cratita pana se umfla hrisca. Portia o imparti in trei si o mananci in felul urmator:

Mic dejun – amesteci prima portie cu 800 ml lapte.

Pranz – pune peste a doua portie supa de legume, ghimbir si un catel de usturoi.

Cina – a treia portie o amesteci cu o ceasca de iaurt si scortisoara.

Ziua 7 – mix de cereale

Ai nevoie de un amestec de 60 g de faina de grau, hrisca si ovaz peste care torni 750 ml apa. Continutul il fierbi la foc mic 20 de minute. Portia obtinuta, impartita in trei parti egale, o mananci in felul urmator:

Mic dejun – torni peste prima portie 800 ml lapte.

Pranz – a doua portie o amesteci cu 3 lingurite de pasta de tomate, adaugi supa de legume, busuioc si usturoi.

Cina – restul compozitiei o amesteci cu un mar ras, suc de lamaie, scortisoara si zaharina.