Un blog poate de mare ajutor pentru magazinul tau online!

Ai decis sa incepi o afacere in mediul online, iar magazinul tau merge destul de bine. Totusi, specialistii sunt de parere ca daca vrei o mai buna promovare, dar si posibilitatea de a pune la dispozitia clientilor mai multe informatii, o idee buna ar fi si crearea unui blog.

Planul de gazduire

Dar, oricat de bine ar fi construit site-ul tau, cu sau fara blog, are nevoie de servicii de hosting de calitate. Sunt multe companiile romanesti care ofera acest serviciu, iar https://www.thc.ro este una dintre cele mai bune. Ai posibilitatea sa alegi pachet de hosting optimizat pentru nevoile tale (VPS, Hosting dedicat, Hosting in cloud sau hosting pe un server shared), ai un un uptime de minim 99,9%, suport tehnic de cea mai buna calitate, o interfata de administrare a contului foarte prietenoasa, un suport foarte bun pentru baze de date, un backup frecvent pentru ca tu sa nu pierzi fisierele stocate pe server, si sa nu uitam de SSL, adica  acel protocol care pastreaza datele tuturor celor care iti viziteaza site-ul in siguranta. Nu toate companiile de hosting ti-l ofera, dar la Thc ai parte de acest serviciu, care iti ofera mai multa incredere in ochii utilizatorilor, iti poate garanta o pozitionare mai buna in Google si evita o multime de situatii neplacute.

Calea spre succes

Faptul ca blogul functioneaza bine, ai serviciul de gazduire cel mai bun, nu inseamna ca gata, ai incheiat cu treaba. Trebuie sa ai grija sa adaugi constant articole pe blog pentru ca vizitatorii sau cititorii tai sa nu isi piarda interesul. Fii profesionist si publica acolo doar acele articole realizate de experti, pentru ca exista posibilitatea ca unele comentarii sau intrebari ale vizitatorilor sa te puna in dificultate. Nici sa nu raspunzi la ele nu este o strategie tocmai buna, pentru ca iti pierzi, din nou, din credibilitate.

Apeleaza la specialisti

Daca nu ai timpul fizic necesar sa te ocupi de crearea si publicarea articolelor pe blog, atunci poti apela la redactori specializati. Fiecare se va ocupa de o anumita tema, pentru a fi sigur ca ai parte numai de cele mai noi si mai bune informatii in domeniu. Nu intarzia prea mult intre publicarea articolelor, o periodicitate este ideala. In acest caz, nu ar strica sa ai si niste materiale in avans, pentru ca se mai pot ivi si situatii neprevazute si este bines a fii pregatit.

Feed-back rapid

Un raspuns rapid si pertinent la comentariile sau intrebarile clientilor te vor face sa cresti in ochii lor, fiind tratat ca un adevarat profesionist. De aceea este bine sa nu te hazardezi atunci cand vine vorba de elaborarea articolelor in abordarea unor subiecte pe care nu esti stapan.

Fii expert

In cazul unui magazin online, care mai are si un blog, atunci mediocritatea nu este o optiune. Evident, nimeni nu poate avea pretentia ca stie tot despre un anumit domeniu, dar important este sa fii permanent la curent cu noutatile in domeniu, lucreaza si studiaza mult, si astfel ii vei putea convinge mai usor pe potentialii clienti ca, intr-adevar, esti cel mai bun in acest domeniu si esti alegerea potrivita pentru ei.

Detalii ”de culise”

Continutul articolelor de pe blog trebuie sa fie original, fa unele legaturi intre articole, nu uita de link-uri catre produsele din magazinul online, abordeaza si unele subiecte adiacente si ofera-le vizitatorilor posibilitatea abonarii la blog prin fluxul RSS. Respectand pasii de mai sus, treptat, magazinul tau online se va dezvolta tot mai mult, si poate vei reusi sa te impui intr-o piata in continua transformare, unde doar cei mai buni reusesc.