No menu items!

Hanorace inspirate din Uniqlo Mona Lisa de care ai nevoie

Nu rata

Uniqlo surprinde din nou, acum cu o colaborare plina de arta. Brandul japonez si Muzeul Luvru au facut echipa pentru a crea tricouri si hanorace, o colectie care colecteaza cu atentie capodopere istorice precum Mona Lisa , toate prin interpretari unice.

Louvre x Uniqlo prezinta o colectie de barbati si femei, cu piese create de artistul grafic si legenda internationala a designului Peter Saville. O colaborare care este gata sa ne umple viata cu arta si culoare, de aceea fiecare piese vestimentara are o nota diferita si distractiva. 

Reinventand arta

Peter Saville reinterpreteaza marile opere de arta dintr-un punct de vedere mai actual si transgresiv. Incepand de maine, 4 februarie, va fi pusa in vanzare prima colectie exclusiva a acestei uniuni botezata drept „UT Louvre Museum”. Gigantul japonez a prioritizat comercializarea tricourilor si hanoracelor care au diferite lucrari imprimate pe ele.

In ciuda faptului ca este impartit in barbati si femei, designul androgin al colectiei o face perfect utilizabila pentru orice tip de fizic si anatomie. In aceasta colaborare au dorit sa se concentreze asupra personajelor feminine care au marcat un inainte si un dupa in istoria artei, precum Gioconda, Victoria inaripata din Samotracia, evlavia Sfanta Mama din La belle jardiniere sau Odalisca.

In acest sens, CEO-ul Fast Retailing, Tadashi Yanai, a declarat: „Sunt onorat si incantat sa asociez Uniqlo cu Muzeul Luvru. Este un vis devenit realitate (…) Speram ca asocierea noastra cu acest muzeu de renume mondial va permite multor oameni sa descopere si sa aprecieze frumusetea universala a capodoperelor din colectiile sale”.

Imbracaminte low-cost

Linia UT (Uniqlo T_shirts) pentru femei se concentreaza pe numeroase lucrari in care femeile sunt protagoniste si inspiratie pentru Peter Saville. In plus, piesele sunt insotite de motive florale, siluete si grafice care confera acestor capodopere istorice o nota moderna.

Muzeul Luvru expune 35 de mii de lucrari in opt departamente. Pentru a arata amploarea colectiei pentru barbati, au fost selectate lucrari reprezentative din patru dintre acestia. Piesele din aceasta prima colectie au un pret foarte ‘low cost’ si pot fi achizitionate atat in ​​magazinele fizice ale Uniqlo, cat si in magazinul sau online incepand de joi.

Avand in vedere aceasta colaborare, creatorul acesteia, Peter Saville, s-a declarat intrigat de Mona Lisa din muzeul parizian cunoscut sub numele de pictura „Nr. INV 779′, care este numarul dvs. de inventar intern. „Am fost inspirat de asta. La fel ca multi oameni, atunci cand ma uit la opere de arta sunt si constient de geometria care le constituie. M-am gandit ca explorarea acestui punct de vedere pe un tricou ar fi potrivita pentru aceasta colaborare UT/Louvre.”

Cu aceasta colectie, firma nipona a calcat pe urmele altor companii care au optat si pentru a include arta in piesele vestimentare, printre care Bershka, care saptamana trecuta a lansat o linie inspirata din lucrarile artistilor baroc. Sau Vans, care a lansat o serie de articole de imbracaminte in urma cu cativa ani bazate pe lucrarile lui Vincent Van Gogh .  

Cele mai noi

Efectul Golem: ce este si cum ne limiteaza prin asteptari

Stiti efectul Golem? Stiti ce relatie are cu efectul Pigmalion sau cu profetia care se implineste de sine? Si...

Pe acelasi subiect