SEO On-Page este unul dintre cele mai importante procese pe care le puteti utiliza pentru a obtine clasari mai ridicate in rezultatele organice ale unui motor de cautare si pentru a desfasura campanii SEO de succes.
Un site web este punctul central al tuturor proceselor SEO, iar daca nu este optimizat corespunzator atat pentru motoarele de cautare, cat si pentru utilizatori, va micsorati sansele de a obtine trafic din motoarele de cautare.
In acest articol, veti invata tot ce este de stiut despre SEO On-Page. Urmati aceste sfaturi de fiecare data cand publicati un nou articol si imbunatatiti clasamentul dvs. in motorul de cautare. Clik aici pentru mai multe info.
Ce este SEO On-Page?
SEO On-Page (uneori numit „SEO pe site”) este procesul de optimizare a continutului unei pagini web pentru motoarele de cautare. Scopul final al SEO On-Page este sa vorbeasca „limba motoarelor de cautare” si sa ajute motoarele de cautare sa inteleaga sensul si contextul paginilor dvs.
De ce este important SEO On-Page?
SEO On-Page este important deoarece furnizeaza motoarelor de cautare mai multe semnale pentru a-i ajuta sa inteleaga despre ce este continutul dvs.
In timpul proceselor de indexare si clasificare, motoarele de cautare incearca sa asocieze paginile web cu cuvinte cheie si termeni de cautare pe care utilizatorii ii introduc in caseta de cautare.
Prin elementele SEO On-Page, puteti ghida motoarele de cautare cu privire la cuvintele cheie pentru care doriti sa fie clasate paginile dvs.
In plus, este numit „pe pagina” deoarece orice modificari de optimizare facute unei pagini contribuie la o experienta mai buna a utilizatorului.
SEO pe site este o parte a SEO-ului. Uitati-va la diagrama de mai jos si observati cum SEO On-Page interactioneaza cu SEO tehnic si SEO in afara paginii.
10 Tehnici de SEO On-Page pentru Clasamente Mai Ridicate
Acum ca teoria despre SEO si importanta SEO On-Page este justificata, sa trecem la partea practica.
Unii oameni pot argumenta ca exista mai multe tehnici de SEO On-Page si nu numai 11, dar acestea sunt cele mai importante pe care le puteti aplica site-ului dvs. astazi pentru a imbunatati rapid SEO-ul.
1. Publicati continut de inalta calitate
Cand aveti de-a face cu SEO, trebuie sa aveti intotdeauna in vedere urmatoarele:
Un site web cu continut genial se poate descurca de minune cu sau fara SEO. Un site web cu continut prost nu va supravietui cu sau fara SEO. Un site cu continut bun poate deveni si mai bun cu SEO! Deci, ce este considerat continut bun? Continutul de inalta calitate are urmatoarele caracteristici:
Continut original (articole, text, imagini, videoclipuri, prezentari, infografice, comentarii etc.) – Fara copii sau rescrieri ale articolelor existente.
Continut exclusiv pentru site-ul dvs. – Chiar daca este propriul continut, daca l-ati publicat deja pe un alt site, atunci nu este bun pentru site-ul dvs. (cu exceptia cazului in care specificati corect eticheta canonica ).
Continut care include elemente text – Scrieti text care sa insoteasca continutul dvs. non-text. De exemplu, daca postati videoclipuri pe site-ul dvs., incercati sa adaugati si o descriere text. Daca adaugati imagini, incercati sa descrieti in cuvinte despre ce este vorba in imagine.
Continut care este util – Nu publicati continut de dragul publicarii. Inainte de a apasa butonul de publicare, asigurati-va ca ceea ce este difuzat adauga valoare site-ului dvs. si cititorilor.
Continut care este bine cercetat – Utilizatorii nu doresc sa citeasca postari pregatite rapid si nici motoarele de cautare. S-a dovedit ca articolele lungi se claseaza mai bine decat articolele scurte.
Continut impartial – Daca scrieti despre un anumit subiect sau raspundeti la o intrebare, asigurati-va ca ceea ce scrieti este justificat si acopera ambele site-uri ale unei povesti.
Continut care satisface intentia de cautare – Pe langa caracteristicile de mai sus, trebuie sa va asigurati ca continutul dvs. satisface intentia de cautare. Inainte de a publica orice tip de continut pe site-ul dvs. web, trebuie sa intelegeti ce tip de continut doresc utilizatorii sa vada pentru o anumita interogare de cautare.
2. Optimizati titlurile paginilor si metadescrierile
Acesta este SEO 101, dar foarte important pentru SEO On-Page. Atunci cand motoarele de cautare „citesc” paginile dvs., printre altele, verifica titlul paginii si descrierea unei pagini.
Ei fac acest lucru pentru ca trebuie sa inteleaga despre ce este pagina si apoi pe baza altor factori (SEO off-page, autoritate de domeniu , concurenta etc.), ei vor clasa pagina dvs. (pentru diferite cuvinte cheie) intr-o pozitie in locul lor. index.
3. Optimizati continutul paginii
SEO pentru continut face parte din SEO On-Page si are de-a face cu optimizarea continutului real pentru cuvintele cheie tinta.
Inainte de a publica un continut (fie ca acesta este text, imagini, audio sau video), primul pas este sa faceti cercetarea cuvintelor cheie .
Acest lucru este necesar pentru a afla ce termeni de cautare introduc utilizatorii in caseta de cautare si pentru a crea continut care le poate satisface intentia.
Odata ce va decideti asupra cuvintelor cheie tinta, ar trebui sa creati o lista de cuvinte cheie asociate (numite si cuvinte cheie LSI ), cuvinte cheie longtail si sa le utilizati in titlurile, descrierile, titlurile si continutul paginii.
4. Titluri si formatarea continutului
O pagina trebuie sa fie formatata corect. Ganditi-va la el ca la un raport care trebuie sa aiba un titlu (h1) si subtitluri (h2, h3).
Fiecare pagina trebuie sa aiba o singura eticheta H1. Daca utilizati WordPress, in mod implicit, titlul unei pagini este impachetat in etichete H1.
5. Imagini si alte elemente multimedia
Imaginile sunt importante pentru prezentare. Ele fac o pagina mai interesanta si mai usor de inteles.
Cele mai mari probleme cu imaginile sunt ca motoarele de cautare nu le inteleg si ca adauga la viteza de incarcare a unei pagini.
6. Optimizare URL
Optimizarea adreselor URL este importanta pentru un SEO maxim. Are doua parti. Prima parte este optimizarea URL-ului, iar a doua este structura URL-ului. Un link permanent (cunoscut si sub numele de slug) este adresa URL unica a fiecarei pagini. Adresele URL bune trebuie sa aiba mai putin de 255 de caractere si sa foloseasca cratime pentru a separa diferitele parti prin „-”. La fel ca si titlul paginii, o adresa URL prietenoasa pentru SEO este scurta, descriptiva si include cuvantul cheie tinta.
7. Link-uri interne
Primul pas pe care il va face un paianjen motor de cautare odata ce descopera o pagina, este sa urmareasca linkurile pe care le gasesc pe pagina respectiva (atat link-uri interne, cat si externe). Deci, cand ajung la pagina ta, daca nu ai alte link-uri in text, ei vor citi pagina ta si vor pleca. Daca aveti link-uri care indica catre alte pagini din site-ul dvs., acestea vor lua in considerare si acestea.
8. Legaturi externe
Un link extern este un link care indica o pagina din afara site-ului dvs., adica pe un alt domeniu. Pentru site-ul care trimite link-ul, este un link extern, iar pentru site-ul web care primeste link-ul, este un backlink. Stim ca backlink-urile sunt importante pentru SEO, dar cum ramane cu link-urile externe? Linkurile externe catre pagini similare ajuta Google sa descopere subiectul paginii dvs. De asemenea, ii arata Google ca pagina ta este un centru de informatii de calitate.
9. Viteza de incarcare a paginii
Google investeste o suma uriasa de bani pentru a face web-ul mai rapid. In fiecare Google, I/O cineva va vorbi despre importanta vitezei si despre dorinta lor de a include cele mai rapide site-uri web in indexul lor.
Pentru a-i „forta” pe proprietarii de site-uri web sa ia in considerare viteza, acestia au adaugat oficial viteza ca unul dintre factorii de clasare cunoscuti .
10. Optimizare pentru mobil
Aproape 60% dintre cautarile din Google provin acum de pe dispozitive mobile. Aceasta inseamna ca, daca site-ul dvs. nu este compatibil cu dispozitivele mobile, pierdeti deja jumatate din traficul potential.
SEO On-Page va ajuta sa construiti o baza loiala de cititori/clienti/vizitatori ai site-ului cu numeroase vizite repetate. In acest fel, nu numai ca se va raspandi despre oferta dvs. unica de UX, dar veti putea, de asemenea, sa va urcati in topul SERP-urilor Google pentru cuvintele cheie de cautare importante si sa ramaneti acolo. Daca ti-e foame pentru totdeauna de cele mai noi stiri din lumea marketingului digital, continua sa revii aici des. Totusi, va dificultati sa va clasati site-ul mai sus pe SERP-urile Google? Nu va faceti griji, va vom ajuta sa va pozitionati mai sus pe SERP-urile Google prin serviciile noastre SEO.